Unnerstad gård

För att kunna ha något i klädväg som andas 2009 när jag ska ut på lördag gick Ture och jag ut på jakt på stan redan klockan 10. Hittade en jättefin mörk jeansklänning med asymetrisk knäppning och knyt i halsen i första butiken och som visade sig passa perfekt! För att jag inte skulle bli för mörkt klädd köpte jag ett par knallorangea leggings som satte lite färg på outfiten ;-)

Sprang på både Linda och mamma på stan men hann inte prata någon längre stund med någon av dem eftersom jag skulle bli upphämtad av en tjej från mammagruppen. Klockan 12 kom Emelie med sin dotter Tyra och även Maria med sin lilla tjej Moa. Vi åkte ut till Unnerstad gård som ligger på vägen ut till Askeby.
Vi fikade på äpplepaj och kaffe och gick sedan en sväng i inredningsbutiken. Helt ok affär, speciellt om man gillar märket Sia, vilket jag gör men tyvärr passar inte den romantiska stilen hemma hos oss. Däremot fanns det mycket fint som skulle passa bra på kolonin. Lyckades hålla mig till ett fint tårtfat på fot och det får jag vara nöjd med!


Emelie, Tyra, Maria och Moa


Jag, Ture, Emelie och Tyra


Kommentarer
Postat av: Sara

Just det ja du ska ju på lokal! Ha så himla kul låter snyggt med orange leggings till den klänningen!! Kram kram

2009-06-12 @ 19:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0