True Pain

Just nu sitter jag här med ett par fötter som gör djävulskt ont! Varför kan man ju undra....
Jo idag har jag gått halva Linköping runt i ett par flipflops. Jag har två vidriga köttsår mellan stortå och tå nummer två, helvete vad ont det gör!

Rullade iväg med Ture i sommarvärmen och första stoppet var Klippet på Priso. Tyvärr ingen lycka med kantband till kökshyllorna. Kvinnan bakom disken hade noppiga beigea syntetbyxor, lila glasögon med snoddar i och en skön hempermanent i håret. Hon hade vänligheten att informera mig om att det inte var "modernt" längre med kantband, så det var bara att se sig besegrad av trendoraklet och traska vidare.

Gick till Tornby och där köpte jag en grästrimmer på Plantagen, 25 m kabelvinda och kvistlack på Rusta. Därefter var jag runt i varenda elektronikaffär för att leta efter kokplatta/or till kollo men utan resultat.
Efter ca 3 timmars vandrande med en grästrimmer uppe på vagnen var både jag och Ture trött och hungriga. Hamnade på en bänk utanför Siba där jag och Ture tog en matpaus.

Tillbaka i stan igen gick vi in på Myrorna för att kolla mattallrikar till kollo. Varje gång jag är där blir jag lika sur på att det är så dyrt! Dom tog mellan 15-55 kr per styck för tallrikarna. Hallå, det är second hand och jag skiter i ert välgörande ändamål! Gick vidare till Statsmissionen på St:Larsgatan och dom kan man lita på!


Hittade dom här fina skålarna. 6st för 100 kr och 10st mattallrikar för 75 kr!

Imorgon är det torsdag och då ska jag åka ut till kolonin. Elektrikern ska enligt överenskommelse ha fixat elen i kväll, så hoppas, hoppas att det är klart! Annars bryter jag ihop och jag tänker inte komma igen...

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt underbara skålar!!!!

Du är en bra sh-shoppare!!

2009-06-27 @ 17:27:08
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0