Ture uthyrd...

I lördags skjutsade jag och Ture, Pelle och Lasse till T1 redan kl 8 på morgonen. Dom skulle på "Valla Open", en tävling i femkamp och vara borta hela dagen.
På förmiddagen tvättade jag, vilket var välbehövligt, och sedan vid lunch träffade jag Maria och Mickan för en fika. Massor av folk på stan, trångt på fiket och en Ture som inte var helt nöjd, så för mig blev det en snabbfika.

När vi kom hem packade jag väskan med Tures grejer (hur kan en så liten människa ha så mycket grejor!) och åkte sedan ut till mamma och pappa i Tokarp. Vi gick igenom mattider och annat trix å trux över en kopp kaffe och sedan satte jag mig i bilen, utan Ture, och åkte hem.

Tänker inte ljuga och säga att jag saknade den lille utan njöt istället i fulla drag på eftermiddagen. Duschade, fixade iordning mig och lyssnade på Säkert. På kvällen kom Maria och Lasse och vi drack lite vin innan vi gick vidare till middagen på The Champ.

Maria och fisen :-)


Längst till höger: De två vinnarna av Valla Open

Jag och Jonna



Jag och Zeke varg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0