Gör om, gör rätt!

Idag har Pelle och jag varit på Maxi för att handla tills imorgon tillsammans med Linköpings övriga befolkning, ja jag vet....man handlar inte dagen före midsommar!  

Bland annat skulle vi köpa en blomma till morgondagens värdpar. Väl framme bland blommorna hittade jag bara blomsterarrangemang med vita Margeriter och midsommarstänger av pipränsare. Varför ska alla "masstillverkade" arrangemang vara så fula! Varför kan dom inte bara köra på något enkelt.!

Lyckades hitta en fin rosa pelagon och en murgröna. Väl hemma planterade jag ihop blommorna i en stor kruka och får jag sedan slå om lite rosa silkespapper så blir det bra.

Hoppas värdparet blir nöjda även om dom inte får en midsommarstång
av pipränsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0