Fullt schema för dagen.

Idag har jag och Ture träffat de andra mammorna från vår föräldragrupp. Vi åkte ut till Ljungsbro där Emelie och Arvid precis har flyttat in i ett trevligt hus från 60-talet. Emelie bjöd på god kycklingsallad och vi njöt av de vackra vädret. Däremot kunde Ture inte stoltsera med något solskenshumör, utan istället gnällde han och var ledsen.

Till slut kände jag att jag inte orkade med en gnällig kille så jag tog och packade ihop oss och åkte vägen förbi Malmslätt för att vattna blommorna nu när mor och far är på resande fot.
Lagom tills att vi kom hem kom kusin Anna och hennes två killar, Edvin och Gustav, med en kasse kläder som vi fick ärva. Anna hade även en present till Ture som visade sig vara en jättefin pyjamas. Tack snälla Anna för allt fint!

På kvällen var vi bjudna till Emma som fyllde år och hade fixat en jättegod buffé.Det blev en trevlig kväll men nu är jag trött och orkar inte skriva mer. Istället lägger jag upp några bilder från kvällen.


Kvällens födelsedagsbarn och värdinna, Emma.


Magnus



Mycket folk innebär att man får sitta vid skrivbordet och äta. Här Erik och Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0