Busy day!

Gick upp kl 8 imorse och började dagen med fotvård hos Ulla. Sedan hem igen och hämta Pelle och Ture för en sväng på stan. Skulle bla handla solskyddsfaktor och det gjorde vi också. Sedan blev det även en fin klänning i min nya favoritaffär. Tycker jag gjorde ett fynd, en fin klänning för bara 200 kr är inte var dag man springer på!

Sedan lunch på Coconut tai och därefter ut till Malmslätt och vattna blommor, både ute och inne. Därefter in i bilen igen och ut till kollo där ja klippte gräset. Är det inte underbart med elgräsklippare istället för att jobba skiten ur sig med en handjagare. (Ja vet, jag är lat). Plockade även av jordgubbarna som var alldeles röda och fina.

Väl hemma igen har jag packat och och fixat. Imorgon åker vi till Spanien, Platj´a de Aro. Vi ska hälsa på mor och far som har hyrt en lägenhet där. Därför blir det semester från bloggen under en vecka. Hörs snart, med bilder från semestern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0