Billbäcks

Idag har Ture och jag varit hos Vicke och Hugo i Norrköping. Kom dit lagom i tid för 11-kaffe. Vicke hade bakat god chokladkaka som vi kalasade på. Jag kan villigt erkänna att jag aldrig har fikat så mycket som jag har gjort det sista 6 månaderna!

Trots att det spöregnade bestämde vi oss för att åka ut till trädgårdshandeln Billbäcks i Svartinge utanför Norrköping. Vicke har pratat så gott om det stället och jag blev verkligen inte besviken! Även om stället var ganska litet fanns där massor fint!

Tyvärr så regnade det hela tiden utan uppehåll så vi kunde inte gå ut och titta närmre på idéträdgårdarna som såg jättefina ut. Istället åt vi god lax med fräsch potatissallad på cafét Villa Flora som låg inne i handelsträgården.
       
Idéträdgårdarna


Vicke med två regnklädda barnvagnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0