Trist dag som ändå blev rätt ok...

På förmiddagen åkte jag till Rusta och handlade en häll med två kokplattor på för det fantastiska priset av 249 kr! Den ska, så fort köksdelen blir klar, flytta till kollo.


Här ska kokas pasta och potatis! 

Köpte sedan mat på Mc:Donalds till mig och Pelle och åkte hem och svullade i oss den egentligen helt värdelösa maten. Ture var på ett riktigt gnälligt humör och var inte nöjd med något längre än max 5 minuter. Tillslut stod vi inte ut längre utan lade Ture i vagnen och gick en sväng på stan.

Köpte en fin fleecetröja och en T-shirt till Ture. Det blev även ett onödigt dyrt "mitt första album" till Ture på Designtorget. Tanken var från början att jag skulle klippa, skriva och klistra ett eget album eftersom dom som fanns ute på marknaden var så fula. Jag kan säga att något av det värsta jag vet är Nalle Puh och han verkar ha den dåliga smaken att figurera så fort något har med barn att göra! 
Istället köpte jag ett fint grönt album med vita sidor på Åhlens. Dyrt det med...7 månader senare ligger det, täckt av ett dammlager, fortfarande i hyllan. Får ta och använda det som ett vanligt album så att det kommer till någon nytta.

Imorgon blir det en tripp till Stockholm med Pelle, Ture, Jocke, Malika och Edvin. Eftersom jag har en snäll pappa får jag låna hans bil, med plats för 6 pers, så att vi alla kan åka tillsammans. Ser fram mot morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0