En grym tjej!

Linda är en tjej med en fantastisk utstrålning. När hon skrattar rinner tårarna. Vi har tillsammans gjort flera resor bla till Barcelona, Stockholms skärgård, Manschester och underbara New York. Linda är en skärpt tjej och grym på svenska och engelska språket. Det är Linda som har lärt mig vad ordet palindrom betyder. I sju månader fick jag njuta av hennes sällskap när vi samtidigt var mammalediga. Nu har hon flyttat till Älmhult. Linda har massor av fina vänner. Tillsammans med dom fick jag möjligheten att ha möhippa för Linda. Den 15 augusti gifter hon sig, jag kan bara säga en sak;
-Grattis Markus!!!


-Äntligen kommer ni! Så som jag har längtat efter den här dagen!
(Va Linda sa när vi överraskade henne på morgonen!


Dancing queen, Linda sjöng så fönsterrutan vibrerade!


Linda i högform under strippaerobicen.


Självklart var "röda mattan" utrullad när Linda skålade i champange!


Kommentarer
Postat av: Blivande bruden

TUSEN TACK för en fantastisk, underbar, fnittrig, showig, snurrig dag! Jag ler fortfarande "You can dance..." ;-)

2009-07-28 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0