Tredje gången gillt!

Idag besökte Ture och jag den tredje förskolan och Ture och jag kan nu säger, tredje gången gillt!

Därefter gick vi hem och loggade in på Linköpings kommuns hemsida och ställde oss i kö. Jag är inget bra på att köa, och jag hatar att stå passiv i rad. Just nu har jag hela huvudet fullt med tankar om vi rent taktiskt har valt "rätt" datum.....men, men det är långt kvar tills han ska börja, så låt oss skjuta på problemet.

På eftermiddagen hade vi alla tjejerna från mammagruppen hemma hos oss. Fem mammor och sex 1-åringar. Om jag säger att det var en kaotisk tillställning så är det en underdrift....
Jag blir matt bara av att åteuppleva händelsen genom att skriva om den, så nähee....jag orkar inte.

Å Edvin älskling, du kan vara lugn, I NEVER KISS AND TELL! Kom ihåg att du alltid är välkommen hem till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0