Jag som varje år har tänkt....

att jag ALDRIG ska sjunka så lågt så jag skickar ett julkort med min unge/ungar på!
Har alltid undrat varför man gör "hemmasnickrade" kort via datorn, med ful layout, glansigt fotopapper och i värsta fall ungar med röda ögon.

Kan erkänna att jag i år har trillat dit rejält! Ni kanske tänker att ja men hon har väl mognat nu när hon själv blivit förälder och såklart vill skicka ett gulligt julkort till nära och kära. Hade själv hoppats på att så var fallet.

Men inte.....JAG SKÄMS SOM EN HUND.




Kommentarer
Postat av: malika

Jamen jag har ju gjort likadant så skäms inte. det är såååååå naturligt så. :)

2009-12-17 @ 12:20:15
URL: http://mammamalika.blogspot.com
Postat av: Linda

Kära Jenny! Jag är så glad att du fallit dit och skickade mig det fantastiskt rara kortet på little Ture. TACK! Själv är jag bara lat och har inte lyckats skicka något. Hoppas vi ses nåt i jul. Det ska väl inte va så svårt. God Jul och Gott Nytt År!!!

2009-12-18 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0