1-års kalas!

Ni som känner min käreste Pelle vet att han inte är speciellt förtjust i att fira sin födelsedag. Han vill inte vara den som är "märkvärdig" och ställer till kalas för att han fyller år. Sådant tycker han bara är jobbigt. Likaså med dop, det vägrade han totalt när frågan kom upp och visst jag var väl inte sådär dösugen på dop heller.....

Men när det kom till att fira Tures 1-årsdag så jävlar i min låda satte jag ner foten!



de närmaste sörjande ;-)


paketöppning....


tårta hör födelsedagskalas till.....


det här fina födelsedagståget fick Ture av mormor och morfar.....


ett nyvaket födelsedagsbarn!



Tror till och med att Pelle tyckte det blev ganska trevligt och jag känner att jag gjort vad jag kan för att
skapa en tradition!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så fort tiden går. 1ÅR!!!! Härligt att du fick med Pelle på att ha kalas, det är ju lite mysigt när man är liten. Hälsa lill grabben ett stort GRATTIS!!!!

Ta hand om dig! Kran kram

2009-12-20 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0