Utkast: I går ...

I går var jag hos Vicke och Hugo i Norrköping. Det var länge sedan vi träffades så vi hade mycket att prata om. Det är lustigt men man pratar om olika saker med olika vänner. I och för sig pratar jag och Vicke och de mesta, och hela tiden, men alltid när vi ses kommer ämnet jobb upp.
Även denna dag blev det jobbsnack. Det gick till och  med så långt så vi satte oss i bilen och åkte ut till Citygross där Vicke jobbar. Där gick vi med varsin barnvagn och pratade försäljningsytor och exponering. Det är inte många som har det intresset men Vicke och jag tar oss igenom ämnet grundligt!


Vicke, Hugo och Ture.

Om någon kanske undar varför Hugo har tummvantar på sig mitt i sommaren beror det på att han, stackaren, har satt båda händerna på en het grill och såleds är brännskadad på de små tassarna! Stackars, stackars liten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0