Söndag i sängen...

Igår söndag var en mycket seg dag. Vi hämtade Ture vid 11-tiden och åkte sedan hem och la oss i sängen. Låg och slöglodde på tv och käkade näringsrik mat från Mc:Donalds.......not!

På eftermiddagen var Ture trött på sin mamma och pappa och ville hitta på något. Fick lov att  klä på oss och gå ut på en promenad. Vi gick till trädgårdsföreningen och hittade dom här skönheterna....





Gissa om jag ska plantera dahlior nästa år! Har varit sugen på det länge och nästa sommar ska det bli av. Många aktar sig för just dahlior eftersom man måste gräva upp roten och förvara den inomhus på vintern. Men blir dom så här vackra så tycker jag att det är värt det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad fiiina! Jag som verkligen inte är intresserad av blommor. Kan man ha dalior när man gifter sig???

Inte för att jag ska göra det snart, men om det väl händer så måste jag ju ha research:at lite innan.

;)

2009-08-17 @ 14:39:43
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0