Skitfågeln attackerar...

Oj vad den här dagen har gått fort. Ture och jag åkte ut till kollo på förmiddagen och undertiden han sov klippte jag gräset. Vid 12-tiden kom min andra kusin Caroline och hennes två tjejer Edith och Tyra. Vi åt korv till lunch som jag hade grillat och till det en pastasallad. Efter maten skulle jag plocka undan och när jag kom ut från stugan för att hämta mer tallrika och fat kom en fågel, ingen såg fågeln men det måste ha varit en stor gräsätande kanadagås, för fågelskrället valde att bajsa en grön puré i nacken på ryggen och baksidan av mina byxor.
Efter lite torkande och fixande sa Tyra:
- Jag går och plockar några hallon som du kan pigga upp dig med!
Är hon inte vara för söt!

På eftermiddagen kom Magnus och Emma förbi. Vi fikade i solen och hade det skönt. Förresten Emma, hotellet i Barcelona heter www.hotelbanysorientals.com . Med tanke på att Euron är tråkigt dyr så var visst priset per natt lite mer än vad jag sa....Men, men ett riktigt bra hotell är det i alla fall.


Emma, Magnus och Ture.


Ture och jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så mycket! Verkar vara ungefär de priserna som hotellen ligger på (tyvärr) så det var inte så förvånande. Hoppas det gick bra att måla och att färgen torkade ok.

2009-08-05 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0