Mellanvecka.

Idag är det fredag och jag är inne på den 3:e dagen av att inte göra något alls. Ture och jag är hemma och kollar på tv eller så ligger jag i sängen och läser tidningar. Låter det tråkigt? Jag kan säga att det är de. Skittråkigt till och med. 
Men varför tänker ni. Är hon sjuk? Nähe, jag kan bara säga att jag har kommit in i en tråkperiod. Har blivit förslappad och uttråkad. Får helt enkelt se detta som en mellanvecka, som tack å lov, snart är över.

När Pelle kommer hem från jobbet ska vi ut på stan och köpa skjorta och slips till honom. Själv ska jag köpa ett par rejäla "mormorstrosor". Kosta vad det kosta vill!
På lördag ska vi nämligen på bröllop och då ska jag och magen pressas ner i en blank sladdrig sidenklänning som inte
på något sätt är snäll mot figuren. Får se hur det kommer att se ut, min förhoppning går till dom gigantiska trosorna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0