Linköpings bästa trädgårdshandel!

Enligt mig är den bästa trädgårdshandeln för oss i Linköping Blomstertorget i Tannerfors. Jag har handlat det mesta till min koloni där och personalen är otroligt kunniga och hjälpsamma.

Alla i personalen är utbildade och det finns florister, trädgårdsmästare, trädgårdsingenjörer och dammexperter. I butiken finns allt från redskap och jordgödning till ett stort urval av trädgårdsväxter och krukor.
Utan tvekan är det inte svårt att bli inspirerad under ett besök.

Har man nyligen "blivit med trädgård" eller om man står för lite större projekt så rekommenderar jag att blir medlem i deras kundklubb. Man får då blomstertorgets kundkort. Kundkortet fungerar som de flesta kort, man får ett poäng för varje krona. Kundkortet är gratis och gränsen för att komma upp i bonus är 3000 kr, en summa som man tyvärr fort kommer upp i om man ska sätta igång med en trädgård.


Det enda man ska tänka på är att på lördagar och söndagar under april-maj är det hysteriskt med folk och ett besök kan ta lång tid. Har man möjlighet så undvik dessa dagar, gillar man att köa är det annars ypperliga dagar för ett besök!




Besök www.blomstertorget.nu för adress och öppettider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0