Grönt fint barnrum

Ture sover skönt i sin säng och jag har fått lite tid framför datorn. Igår var Pelles pappa här och satte upp tapeten i Tures rum och idag har vi varit på IKEA och handlat möbler. Imorgon blir det montera hylla och sätta upp tavellister. Tror det kommer att bli jättefint!

Vad händer i kolonilivet då.....
Mitt senaste projekt är att installera el i stugan. Ett tråkigt, drygt och dyrt projekt. Som tur är har jag min käre far till hjälp. Han har fixat en kille med grävskopa och han känner även en elektriker som ska hjälpa oss att koppla ihop elen. Men det kommer att bli ett dyrt projekt, bara att öppna ett abonnemang hos Östkraft kostar 9525 kr! Sedan när elen är på plats är det bara för min käre Pelle att börja bygga inne i stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0